hello world :-)

on Friday, September 28, 2012
salam semua..haha..
da bersawang gile la blog ni......yela sibuk sgt cri duit ni la jadiny..haha....rindu la tulis2 blog nih...walaupon ntah ade pembaca ke idak.....tp klau aku letak mbr2 awek cun msti byk reader....haha


ok..skrng ak kmbali dunia aku....tinggalkn dunia lama....walaupon sedih life must go on....byk ilmu dan pengalaman yg ak dpt dr dunia dlu....best2..aku tak pernah menyesal pon..dan aku tak menyalahkan sesiapa..ini semua keputusan aku..hehe

skrng umo aku da 24..mmber byk da brkwin ..da beranak pinak pon byk jugak..walaupon aku dlm dunia berbeza..tapi matlamat aku tak pernah hilang.....


aku nak financial n time freedom....then bru aku kawin...hehe....aku dah nampk plan aku....insyaAllah dimudahknNya.....

cerita psal msa depan ni kadang2 takut jugak..tapi kena kuat la.....apa boleh buat "agi idop agi gelaba"n (tak tahu google search )


so anyway i will fight own my own way..on my ownroad

1 comments:

Anonymous said...

So sad :(