AlKisAHNYA :: INTERN

on Wednesday, June 3, 2009
FirstDAY

So cam student2 lain...aku pon melangkah ngan penuh takut , nervous ke tempat intern..aku tinggal kt Gombak...jadi naek motor la ke tempat keje...nak sampai first time nih pon seksa gak sbnrnya...tanya org...sane-sni...last2 sampai la sharp2 kol 8 pagi..1 jam gak la cari jalan tuh...tapi..pintu pejabat tu berkunci..aku pon cuak..entah...knape berkunci nih...

jadi aku pon assume pejabat start kol 9...aku tunggu smpai kol 9.30...xde org gak..ak pon call tapi xberjwapan...dalam perut aku da berserabut sangat...silap tempat ke?takan kot...ade signborad besar tuh...dalam keresahan tuh...makanan diorder lagi bagi mengisi masa lapang tunggu pejabat...akibatnya , aku spend sangat byk ari nih... ye la teh ais pon da rm2...dunia-dunia...bukan itu saja...mungkin kalori ku juga dipadatkan lagi..cmne impian aku nk jadi kurus time intern nih...?berjaya ker?

Hari -2

A
ri ni aku jumpe bos..ade 1 pintu lam opis ni sangt special..time aku nk lalu tuh...aku nmpk cam pintu sume da bukak..so ak lalu ngn wat muka intelect nad controlnye..tetibe

"GeDEBaNGGG"

G
egaran berbunyi.... 1 block dengar...aku pon pelik...tapi dalam masa itu...terasa kepala ku BioL seketika....GiGiku rase nak tercabot...bibirku da berdarah sket....ades...rupa2nya ada 1 lapis pintu kaca lagi...aku pon cepat2 cover balik...ades...malunyer....sume orang gelak...so hari ni gak aku knal SV aku...dier memang nmpak relax saja..sporting la...
Thank Goodness....






0 comments: