Jenis manusia ajaib berkapasiti otak ikan mas

on Sunday, November 1, 2009



<
Posted by Haffiez..., on 26-10-2009 11:42, IP 203.82.92.106, Guest
2. x nak score A
saya rasa score A ni sama je mcm mlm yg lain.. cuma ianya menggunakan pendidikan sebagai umpan untuk menhdapatkan wang dengan cepat.. so nk tanya kat org yg masuk benda alah ni.. comfirm ke leh dapat A jika pelajar2 masuk benda ni?? saya rasa klu nak bantu pelajar, biarlah ikhlas... x payah guna2 duit.. lebih baik pg kelas tambahan kat sekolah lg bagus, ader guru yg ajar pulak... dalam hadiskan dah bg tau.. sesiapa yg belajar sesuatu ilmu tu tanpa ada guru, bermakna ia belajar dari syaitan.... so x payah laa nk cepat kaya dengan masuk score A ni.. harta dunia akan ditinggalkan juga klu kita mati nanti... ambil skit2 harta dah la... jgn tamak...

>


<
Posted by muhammad radzi, on 27-10-2009 09:14, IP 120.141.93.74, Guest
3. buka fikiran anda
Assalamualaikum,
saudara hafiz, jgn sempitkan fikiran anda...hasil dpt Skor a ke x itu rezaki Allah kurniakan ..insyaAllah dari hasil usaha kita.Ikhlas tu ada...cuba hafiz dtg dengr preview dia...harga cost bayaran dia...jangan buat keputusan melulu..
SCOREA program tak pernah anggap sekolah tak penting....cuma sebagai output learning yg membantu pelajar.Hafiz dah tersalah tafsir menganggap ini sistem belajar xguna guru..abis tu kalau baca buku kat rumah perlu sentiasa ada guru dpn kita ke?harta dunia akan kita tinggalkan...tapi pernahkah hafiz terfikir...Islam bukan bangun atas air liur berkata-kata...Rasullulah nk pergi perang perlu kewangan...nk berdakwah perlukan nya juga...syukur lah Allah wujudkan sahabat2 dan isteri nabi yg boleh menolong...kita yg anggap kewangan tak perlu lansung tu sbb kna jijak teruk dengan musuh-mush kita sekarang.sistem pembelajaran SBP yg ana lalui juga sama dengan scorea..malah sy dpt tahu byk mrsm mula memulakan sistem scorea...untuk bicara ilmiah lebih lanjut hrp dpt hubungi ana
>
macam-macam manusia kat dunia ni..tapi golongan orang yang senang nampak kita senang memang sangat sikit dan mereka ni sangat suka tengok kita susah merana...dan mereka senang dari kita.Golongan celaka ni ibarat kerengga , yang hidup didahan pokok jambu, buah dia tak makan ,tapi kita nak ambil dia gigit tangan kita.

Ada juga manusia mempertikaikan shariah compliance walhal maksud shariah compliance pon tak faham sepenuhnya.Kononnya sangat teliti , tetapi sokong pendapat yang menidakkan nya saja.Golongan macam ni biarkan saja.meletihkan..

Orang bijaksana/kaya mencari jalan tapi orang jahil/miskin mencari alasan!!

0 comments: