kenangan lalu

on Sunday, August 15, 2010
hari ni cam tetibe hari paling serabut..namun begitu sekitar aku macam tak rasa apa2 berlaku ..mungkin sebab macam mana serabut pon aku masih dapat cover dengan baiknya...


ye la...sekitar kol 12 tgh hari...tetibe ada 1 call dari org dikenali...pastu trus cakap

"cibai..oh celaka ....bla2...bla....ko gi cakap rahsia tu kenapa...?"
aku memang tak tau nak jawab pe....sebab memang tah tetibe dak ni naik berang...aku pon malas nak layan amarah dier..aku bukan orang lemah...yang mampu dikawal oleh kata-kata orang lain.so aku biarkan dia melepaskan apa yang dia nak kata...

masa ni memang aku pasti yang cakap tu bukan diri dia...tapi syaitan da ambil alih....so aku biarkan la...

ikut hati memang sakit juga hati aku..ye la..panas dia je yang dia fikir...cakap main sedap mulut je...aku juga kneal sangat mamat ni...ego dia sangat tinggi...so aku biarkan je la...dia ngan diri dia...


sampai sekarang pon ak tak tau ape yang dia fikir....tapi aku ingat nasihat dia...macam mana pon perangai manusia dihadapi...walaupon seteruk perangai syaitan yang merasuk dia ni...yang penting...aku doakan dia berjaya...

semoga berjaya!


1 comments:

Anonymous said...

Good post and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.