on Monday, September 8, 2014
9/9/2014

 Dah hampir 2tahun aku menyepi dari update blog...sibuk le katakan...mencari sesuap nasi hehe. anyway aku baru selesai menjalani Slip Disc operation. So, jalan tak berapa betul lagi. So sebabkan Slip Disc aku akan banyak kurangkan aktiviti networking aku...aku nak manage investment and buat future plan je. Dalam 2 tahun ni , banyak sangat benda berlaku , jatuh bangun aku. Banyak yg kenal aku time sekarang tak tahu betapa pernah susahnya hidup aku. Alhamdulillah aku belajar banyak dalam perjalanan ni .So, starting from now blog ni akan menjadi titik tolak perjalanan keboringan aku setiap hari. Aku jugak nak wakafkan ilmu serba sedikit yg aku kutip sepanjang perjalanan hidup aku ini. Ilmu kehidupan , meniaga , networking dan sebagainya . So ikutla apa yg tergambar dalam kepala otak aku ye. Hari ini hujan je memanjang, semalam baru sampai kampung . Aku target nak stay sini lama sikit kali ni, entah la. Hidup kat KL macam sangat kosong je. Takde aktiviti semenjak Qbule closed down .


Duduk kat kampung ni pon sama jugak , tetapi atlease dekat dengan mak , ayah family dan tersayang (hehe) . Aku plan nak mengembara lah. Bercuti dekat2 je. Sambil manage profit bulanan sambil jalan-jalan2. Aku akan start trip bila aku betul betul sembuh insyaAllah sebulan dua lagi. Bila dah ada cash dan kuasai ilmu money makes money nih...memang susah la nak balik works for money . Dah tahu cara senang tak kan nak buat cara susah ye idak haha. 2 Tahun lepas klo aku cerita ilmu yg aku ada sekarang .... kalaulah... hehe ...
Bila relax2..rupanya banyak masa kosong....banyak benda baru lagi boleh terokali...mengenai ilmu buat duit ni... tak ape nanti aku ceritalah perjalanan aku dan tips untuk korang berjaya lebih pada aku ... stay tune wokehhhh

0 comments: