Nak mula berbisnes ? hurm . Apa pilihan yg ada ye

on Wednesday, September 10, 2014
BANYAK !!!


1. Trading barangan = dropship , agent , tokey kedai ,jual baju ke hape , buat kuih, offer service..bla bla...asal jual barang


2. MLM ,.. banyak company bagus kat luar sana....pandai pandai pilih..nanti kita sembang panjang nohhh


3. Scheme .... bersepah....majority money games.... High risk high return beb.... kena pandai pilih ..jangan tengok orang banyak duit...kita pon terjun...memang luncai dengan labunya laaaa....

4. Emas...haa benda ni popular sekarang....meletop....senang2 buat duit...apa pon ada risiko jugak....nanti kita sembang


5. Forex...susah beb...yg cerita senang tu memang kencing je la haha....ada la dengar jugak copytrade la hapa....tapi yg berjaya iaitu 5%  memang kaya gilooo....ikut la korang nak yang mana satu...

6. Affiliate marketing...google ads...nufnang la hapa la bersepah la....asalkan berkaitan dengan internet...

7. Ntah la...ada banyak lagi kot...ni yg ada dlm kepala aku je...

Aku cakap aku pernah berkecimpung dalam semua benda mesti korang ingat aku tipu kn.. haha... serious beb.... semua....nak ubah hidup punya pasal....jatuh bangun...uhhhh...pedih tu hingga menjilat ibu jari kaki...haha... Nanti aku wat comparing bidang2 nih...ikut pengalaman aku la...tak semestinya tepat walaupon betul..... banyak faktor yang korang kena pertimbangkan .... nantilah sembang ye...haha....bukan ape...sampai waktu tido aku dah beb....


Rezeki nih datang dalam banyak cabang...nak kaya ni time rezeki datang...melimpah limpah beb.....cuma pertama jangan terburu - buru.... kejar ilmu dulu beb...tapi jangan lembab sangat....kena cepat beb....dunia tak pernah slow...kalau kita slow...tertinggal jauh beb.....nanti aku bagi tips....as time goes by...hehe


Apa pon meniaga beb...it is about dollar and sen....make sure you make profit .... jangan semangat je lebih beb....ingat

" Semangat tak boleh isi perut lapar.... isi minyak kereta bergerak "


So, nak buat apa pon kena well manage... well plan... nanti kita masuk bab nih.... aku tido dlu haha...

0 comments: