JoUrNeY to Ste4mBo47

on Tuesday, May 19, 2009
"ComeLnye Kamu ...Babi...tapi perangai kamu tu kurang sedikit la...kalau tak memng ckop sifat seekor Bab1"

"Oink2...ape Babi..babi..aku ade nme laen kot...lagi best dari name ko...Sus scrofa domesticus"

IkLAN PENAJA ::: kisah diatas tidak kena mengena ngn story yg nk dicite dan tidak mengena jugak samada babi yang idop ataupon yg telah mati disembelih!


***********************************************************************************

Malam
td...PiJo call aku ajak steamboat Zolaris sepam ..celebrate dier abes final exam..hak3...jouney yg amat bosan...tapi layan je la...ingt dier nk belanja..last2 sume byar sndiriKILLED

DalaM perJalaNan..kitorng Gi Taman Maju lu..ade mmber bli teket nk balik..so tetibe terkuar kesah budak2 yg kne buang pasal terlibat soklan final exam bocor...aku pon baru tau yang start kantoi pasal ade seko manusia bebal mengaku dapat paper final exam kat blog dier...haha..macam mana budak nih lepas masuk UTP pon aku tak tau...kerbau2 yg depan pintu gate tu time malam lagi layak kot...Nasib Malaysia ni ade quota Melayu..Cina...India ..klo X Kerbau pon akan bersaing dgn budak2 seperti nih...

Hasil kajian & interView , Aku mendapati...

"Eh Bang..saya waktu kelas memang manusia..tapi bila bulan mengambang je tuka jadi kerbau..tu abg nmpk byk kerbau dapan UTP time malam je..Hebat x??"


Tapi cite pi cite Mai...alkisahnye Ade budak nme Zahirah yg sgt Cun juga kne dismiss psal mmbeli kertas tersebut...adoi...mkin kurang la asset berharga UTP cmni...ak pon xpernah jumpe ngn Zahirah ni...haish...rugi2...hak3..Photobucket



Kesah Benar mengenai kerbau di depan UTP

Pasal kerbau ni pulak..memang pelik,time malam je ade kat depan utp nih-jadi kami membuat beberape andaian..


1.Kerbau ni mengikot angktan kerbau,ikot kapten kerbau cakap ape..so time mlam arahan melepak kt depan gate UTP kne dipatuhi.....

2.Kerbau2 ni juga mungkin kerbau kepunyaan Rector ...so pak guard pon wat dono je tengok kerbau2 nih....xbrani nak kacau...

3.X pon memang tempat ni da disewa reserve utk kerbau2 potong rumput...jimat la cost sket ye la..untuk tenet utp yg sentiasa parah nih..so duit potong rumput tuh boleh wat bayar NetworkBox...
dan dapat preruntukan baja free untuk tanaman hydroponic depan rumah Rector

4.Mungkin juga kerbau2 ini jelmaan beberape student UTP seperti yg dicakapkn diatas..



"Muka aku ni xnampak cukop educated & intellect ke?ok kan....walopon muka jer.dalam tu Tuhan je taw..Wink! "

aku gak risau mengenangkn Pijo ngan Geng ni suka masak...Ikan kat tasik tuh orang bagi makan pada waktu petang...tapi malam dia pula smpai untuk menangkap dan mengorengnya...saya doakn nasib yg sama tidak berlaku pada kerbau2 tersebut..


So kat Zolaris ni juga kitorang jumpe couple yg tak disangka2...so Pijo pon ape lagi...start la prasan..
kate Pijo
"EX aku dulu tuh....ak kesian kat budak laki yg muka cam papan tu nk commit suicide pasal xmampu menang rebutan ngan aku...tu aku bagi dia je"



"sp33chLe33"..dalam hatiku walopon jealous jugak...hak3..tapi aku doakn derang bahagia smpai ke rumah-tangga ler yer hendaknyer...jangan dapat rumah je xde tangga...susah plak nanti.

erk..sbe pagi esk kol 9 pagi...kaman last paper final exam...

Bak kata Karam Sigh Walia lagi,
"Jgn pernah Salahkan ibu mengandung..salahkan bapa menjolok serong"

::So Kesimpulannyer...malam nih kisah pasal kerbau yer...bukan babi...WassalaM::

2 comments:

anNaqia said...

hi!

nice bl0g gaks~
wane wani.
tp,
xphm sket content nye.
hehe~
;)

Unknown said...

tq for visiting :D

xpe2...sy sendiri pon xberape paham ape yg sy ckpkn...cume ble time rse best jer nk merepek..sy tulis la entry blog..kah3...

:P