BYGONE?

on Tuesday, September 8, 2009

"You never really understand a person
untill you consider things from his point of view
-- until you climb into his skin and walk around in it."
-- Atticus Finch


wa....skdar log intern time xde nak wat ape2...so alkisahnye aku tak tau ape nak cakap....semua masalah berkumpul secara tiba-tiba...aku pula tambah lagi masalah - masalah sendiri....
cuma....aku teringat impian aku time aku mula tau aku internship ni banyak pasal network...aku da setkan gola final year project aku nak buat pasal network juga. Sebelum tu ofcourse aku kena ada CCNA certificate dulu.

Aku bercita - cita nak buat system integrate Vyatta ganti cisco , even 3Com .Masa aku balik dinner naik LRT dengan mr Pisang tu, aku ada cerita cita-cita aku tu , dia juga sokong dan bertambah -tambah lah semangat aku .


Namun, cita-cita tu macam dah tak wujud . Aku pon tak pasti kenapa, cuma mungkin aku yang tak cukup tabah untuk harungi semua ini.. dan semuanya berlaku secara tiba-tiba. Start dari dinner malam tu juga , masalah tak habis-habis melanda.Walaupon hanya 3 minggu sahaja dari tarikh keramat tu, tapi macam setiap hari ada sahaja masalah baru.


There is no turning back....you changed thing...forever....Let bygones be bygones

0 comments: